Jak założyć i rozwinąć biznes e-learningowy

TAK! Chcę dołączyć do klasy

Największym mitem w biznesie e-learningowym jest to, że musisz być ekspertem i posiadać specjalistyczną wiedzę. To po prostu nieprawda. Są ku temu dwa powody.

Po pierwsze możesz używać stylu „reporterskiego”, aby uczyć innych ludzi. Możesz odszukać wyniki badań, ciekawe case study i wykorzystać te informacje w swoich produktach. Idealnym przykładem stylu reporterskiego jest Brian Tracy. Nie uczy na podstawie własnych doświadczeń, a na podstawie case study.

Po drugie zawsze możesz sprzedawać wiedzę innych osób i być wydawcą dla ekspertów. Tym samym działasz na dowolnym rynku i czerpiesz zyski z wielu źródeł. Dlatego nie musisz być ekspertem. Poza sprzedażą własnych kursów działam w branżach inwestycyjnych i pomagam innym autorom sprzedawać kursy. Skoro mi się udało wierzę, że również dasz radę!